Szervező

Kép

Szavazások

Milyennek értékeled a vetélkedőt?
 

QR - Facebook

Kép

FILMEK

Regionálisfilm

itt
megtekinthető!


Riportfilm

itt
megtekinthető!


Kezdőlap arrow Ált. részvételi feltételek
Szolgáltatások Nyomtatás E-mail

SZERVEZŐI VÁLLALÁSOK

  1. Forgatókönyv kidolgozása
    24órányi játéktár 
    beltéri és kültéri feladatok beépítése 
    feladatok készségek szerinti összerendezése

  2. rendezvény teljes lebonyolítása

  3. A műsor levezetéséhez szükséges személyzet 
    műsor vezetők 
    technikai személyzet 
    információs asztal működtetése 
    zsűrisegítő

  4. A vetélkedőhöz közvetlenül szükséges játékeszközök biztosítása

  5. A rendezvény névhasználati jogának biztosítása

  6. A vetélkedő dokumentálása 
    összefoglaló rövidfilm készítése 
    fényképes kivetítés készítése

  7. A vetélkedő ideje alatt állandó zeneszolgáltatás, DJ biztosítása

  8. Oklevelek, kupa biztosítása

  9. Együttműködés a helyi szervezéssel 
    csapatok szervezésének segítése 
    szervezést segítő dokumentumok biztosítása 
    esemény szervezésének segítése

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a fent leírt összeg csupán a játék szervezési-lebonylítási költsége és járulékos kiadásokat nem tartalmaz! (pl.: helyszín bérleti díjahelyszín rezsije, stáb szállása/ellátása, esetleges sztár fellépők, technikai kiadások, útiköltségek stb......)

Ezen felmerülő kiadások tételes listáját a lenitekben találhatja.

A forgató könyv a 24órás vetélkedő kizárólagos szellemi tulajdona. Annak részleges vagy teljes kiadására a szolgáltató semmilyen esetben sem kötelezhető. 



MEGRENDELŐI VÁLLALÁSOK / Járulékos kiadások

  1. Megfelelő méretű helyszín biztosítása a rendezvény lebonyolítására alkalmas állapotban ( Minden esetben a megrendelő feladata. Mérete minimum 42x24 méter. A helyszínnel kapcsolatos egyéb kiadások a következőek lehetnek: megnövekedett rezsi költség, porta szolgálat díja, ügyeletes villanyszerelő díja, többszöri takarítás és takarító ügyelet díja stb....)

  2. A helyszínül szolgáló csarnok borítása. ( A Megrendelőnek kell biztosítania általában a küzdőtér teljes területére.)

  3. A vetélkedő ideje alatt a játékosok által felhalmozott hulladék elszállítására alkalmas konténerek kihelyezése. 
    (Minimum 2 darab 5 köbméteres nyitott konténer szükséges.)

  4. Zsűri meghívása, beosztása (Minden esetben a megrendelő feladata, meghívó levél sablonokat és egy egyéb tájékoztató dokumentumokat biztosítunk.)

  5. A szervezők és a résztvevők részére karszalagok biztosítása. (12 db 50 fős csapat esetén 750 karszalag javasolt 2 színben)

  6. A rendezvény teljes időtartamára színpad-, hang-, és fénytechnika biztosítását a szolgáltató technikai igényei alapján (minimálisan 6 méter széles 4 méter mély. Magassága 80 cm és 100 cm között van egyéb igényink előzetes egyeztetése szükségesFelár ellenében a teljes technika biztosítását is vállaljuk. Kérje külön árajánlatunkat!)

  7. A rendezvény idején biztonsági személyzet biztosítása (Minimum 2 fő főállású biztonsági őr egyidejű jelenléte szükséges a vetélkedő teljes időtartama alatt.)

  8. csapatok szervezése (Minden esetben a megrendelő feladata, igazgatói és pedagógus meghívó levél sablonokat, valamit egyéb tájékoztató, toborzó dokumentumokat biztosítunk.)

  9. Orvosi vagy elsősegély ügyelet biztosítása a rendezvény teljes ideje alatt (1 fő orvosi vagy elsősegély ügyeletet ellátó szakember.)

  10. A rendező stáb részér szállás biztosítása előzetes egyeztetés alapján a távolság tekintetbevételével több napra is. ( 11 fő részére vetélkedőt megelőző pénteki és vetélkedőt követő vasárnapi napokra. Vasárnap a szálást 18:00-kor tudjuk elhagyni.)

  11. A rendező stáb részére ellátás biztosítása a vetélkedő időtartamára ( 3x hideg és 1 x meleg étkezést tartalmaz 11 fő részére.)

  12. Közvetett eszközök biztosítása (Minden esetben a megrendelő feladata. Ez a csapatokhoz és a zsűrihez mérten asztalok székek, padok es esetlegesen kordonok és paravánok kihelyezését jelenti)

A játék lebonyolításához szükséges feltétetlek:

  1. A szolgáltatási díj teljes összegének a rendezvény kezdetét megelőző napon meg kell érkeznie a szolgáltató bankszámlájára.
    ( A szolgáltatási díj két részletben fizetendő)

  2. A megrendelőnek biztosítani kell a minimum 6db minimum 30 fős csapat megjelenését a játék kezdetekor. Ellenkező esetben a játék technikailag kivitelezhetetlen de a szolgáltatói díj 100%-a számlázásra kerül.

  3. A megrendelőnek kell gondoskodni arról, hogy a csapatok legalább 2 tagja megjelenjen, a játékot megelőző előfeladat osztáson.

  4. Minimum 2 fő főállású biztonsági őr egyidejű jelenléte, valamint minimum 1 fő orvosi vagy elsősegély ügyeletet ellátó szakember a rendezvény teljes időtartama alatt.

  5. A rendezvény lebonyolításához szükséges színpad minimálisan 6 méter széles 4 méter mély. Magassága 80 cm és 100 cm között van.

Kérje részletes árajánlatunkat az Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez. e-mail címen vagy érdeklődjön a 06-30/298-74-27 telefonszámon a jogtulajdonos Fehér Gábornál!

Kelt.: Győr, 2013. ősz 

Fehér Gábor
Projekt manager

 

 
< Előző   Következő >

Győr 2016

© 2017 24 órás vetélkedő
Joomla! egy GNU/GPL Licensz alatt kiadott szabad szoftver
Magázó magyar verzió: Varanka Zoltán - NovoPortal