Forgatókönyv kidolgozása* 24órányi játéktár beltéri és kültéri feladatok beépítése feladatok készségek szerinti összerendezése
A rendezvény teljes lebonyolítása A műsor levezetéséhez szükséges személyzet műsor vezetők technikai személyzet információs asztal működtetése zsűrisegítő
A vetélkedőhöz közvetlenül szükséges játékeszközök biztosítása A rendezvény névhasználati jogának biztosítása A vetélkedő dokumentálása összefoglaló rövidfilm készítése fényképes kivetítés készítése
A vetélkedő ideje alatt állandó zeneszolgáltatás, DJ biztosítása Oklevelek, kupa biztosítása Együttműködés a helyi szervezéssel csapatok szervezésének segítése szervezést segítő dokumentumok biztosítása esemény szervezésének segítése
Felhívjuk szíves figyelmét, hogy a fent leírt összeg csupán a játék szervezési-lebonylítási költsége és járulékos kiadásokat nem tartalmaz! (pl.: helyszín bérleti díja, helyszín rezsije, stáb szállása/ellátása, esetleges sztár fellépők, technikai kiadások, útiköltségek stb......) Ezen felmerülő kiadások tételes listáját a lenitekben találhatja. * A forgató könyv a 24órás vetélkedő kizárólagos szellemi tulajdona. Annak részleges vagy teljes kiadására a szolgáltató semmilyen esetben sem kötelezhető.
MEGRENDELŐI VÁLLALÁSOK / Járulékos kiadások Megfelelő méretű helyszín biztosítása a rendezvény lebonyolítására alkalmas állapotban ( Minden esetben a megrendelő feladata. Mérete minimum 42x24 méter. A helyszínnel kapcsolatos egyéb kiadások a következőek lehetnek: megnövekedett rezsi költség, porta szolgálat díja, ügyeletes villanyszerelő díja, többszöri takarítás és takarító ügyelet díja stb....) A helyszínül szolgáló csarnok borítása. ( A Megrendelőnek kell biztosítania általában a küzdőtér teljes területére.) A vetélkedő ideje alatt a játékosok által felhalmozott hulladék elszállítására alkalmas konténerek kihelyezése. (Minimum 2 darab 5 köbméteres nyitott konténer szükséges.)
Zsűri meghívása, beosztása (Minden esetben a megrendelő feladata, meghívó levél sablonokat és egy egyéb tájékoztató dokumentumokat biztosítunk.) A szervezők és a résztvevők részére karszalagok biztosítása. (12 db 50 fős csapat esetén 750 karszalag javasolt 2 színben) A rendezvény teljes időtartamára színpad-, hang-, és fénytechnika biztosítását a szolgáltató technikai igényei alapján (minimálisan 6 méter széles 4 méter mély. Magassága 80 cm és 100 cm között van egyéb igényink előzetes egyeztetése szükséges. Felár ellenében a teljes technika biztosítását is vállaljuk. Kérje külön árajánlatunkat!) A rendezvény idején biztonsági személyzet biztosítása (Minimum 2 fő főállású biztonsági őr egyidejű jelenléte szükséges a vetélkedő teljes időtartama alatt.) A csapatok szervezése (Minden esetben a megrendelő feladata, igazgatói és pedagógus meghívó levél sablonokat, valamit egyéb tájékoztató, toborzó dokumentumokat biztosítunk.) Orvosi vagy elsősegély ügyelet biztosítása a rendezvény teljes ideje alatt (1 fő orvosi vagy elsősegély ügyeletet ellátó szakember.) A rendező stáb részér szállás biztosítása előzetes egyeztetés alapján a távolság tekintetbevételével több napra is. ( 11 fő részére vetélkedőt megelőző pénteki és vetélkedőt követő vasárnapi napokra. Vasárnap a szálást 18:00-kor tudjuk elhagyni.) A rendező stáb részére ellátás biztosítása a vetélkedő időtartamára ( 3x hideg és 1 x meleg étkezést tartalmaz 11 fő részére.) Közvetett eszközök biztosítása (Minden esetben a megrendelő feladata. Ez a csapatokhoz és a zsűrihez mérten asztalok székek, padok es esetlegesen kordonok és paravánok kihelyezését jelenti)
A játék lebonyolításához szükséges feltétetlek: A szolgáltatási díj teljes összegének a rendezvény kezdetét megelőző napon meg kell érkeznie a szolgáltató bankszámlájára. ( A szolgáltatási díj két részletben fizetendő) A megrendelőnek biztosítani kell a minimum 6db minimum 30 fős csapat megjelenését a játék kezdetekor. Ellenkező esetben a játék technikailag kivitelezhetetlen de a szolgáltatói díj 100%-a számlázásra kerül. A megrendelőnek kell gondoskodni arról, hogy a csapatok legalább 2 tagja megjelenjen, a játékot megelőző előfeladat osztáson. Minimum 2 fő főállású biztonsági őr egyidejű jelenléte, valamint minimum 1 fő orvosi vagy elsősegély ügyeletet ellátó szakember a rendezvény teljes időtartama alatt. A rendezvény lebonyolításához szükséges színpad minimálisan 6 méter széles 4 méter mély. Magassága 80 cm és 100 cm között van.
Kérje részletes árajánlatunkat az
Ez az e-mail cím védett a spamkeresőktől, engedélyezni kell a Javascript használatát a megtekintéshez.
e-mail címen vagy érdeklődjön a 06-30/298-74-27 telefonszámon a jogtulajdonos Fehér Gábornál! Fehér Gábor Projekt manager
|